طراحی سایت صرافی
نوشته شده توسط : cyrus

چرا ساخت سایت صرافی ارز دیجیتال؟

صرافی ارز دیجیتال یا اکسچنج بستری است که در آن اشخاص می‌توانند ارزهای دیجیتال خود را معامله و به ارز دیجیتال دیگر یا پول ملی تبدیل کنند.از اینرو با توجه به ماهیت مجازی ارز دیجیتال و بر خط بودن آن، ساخت یک وب سایت صرافی نیز برای صرافان و مبدلان ارز پیش نیاز و رکن اول است .

همانگونه که پیش تر طراحی سایت صرافی برای مشاغل صرافی سنتی در گسترش و جذب مشتریان اهمیت و نقش داشت، اینک با ظهور رمزارزها، طراحی سایت صرافی ارزهای دیجیتال یا طراحی سایت کریپتوکارنسی برای فعالان این حوزه ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

ارزش ماهیتی طراحی سایت صرافی آنلاین

برای درک کامل این مورد، ارزش ماهیتی چنین وبسایت هایی مطابق با تعریف صرافی متمرکز است. به بیان ساده تر ، می توانیم آن را با یک بانک معمولی مقایسه کنیم. بانک دارای سروری است که کلیه عملیات انجام شده توسط مشتریان این بانک و سایر بانک ها را ثبت می کند.
نگهداری این روش سریع ، ساده و ارزان است. این مکانیسم به بازار ارزهای رمزنگاری شده منتقل شده است و اکثر بورس های سهام – مانند صرافی بایننس – به این روش عمل می کنند.به جز بورس، صرافی ها نیز وجود دارند. وقتی از صرافی صحبت می کنیم ، می توانیم ارزهای رمزنگاری شده را به سرعت با دلار یا سایر ارزهای کاغذی مبادله کنیم.

نحوه مبادلات مالی در صرافی های ارز دیجیتال

صرافی ارزهای دیجیتال (DCE) یک شخص یا مجموعه سازمانی است که به عنوان سازنده بازار آنلاین عمل می کند و هزینه های قانونی و سایر ارزهای الکترونیکی را با ارزهای سنتی و بالعکس ، با کمیسیون مبادله می کند.از اینرو بیشتر مبادلات به جای آنکه در مکان های فیزیکی انجام شود به صورت آنلاین انجام می گیرد. صراف برای این نوع معاملات کمیسیون اخذ می کند. این کمیسیون می تواند به صورت هزینه تعیین شده یا درصدی از پیشنهاد/درخواست باشد.

در طراحی سایت صرافی آنلاین ، مبادله کنندگان ارزهای دیجیتال ممکن است وجوه خود را مستقیما به کیف پول مجازی یک سرمایه گذار ارسال نمایند یا ارزها را به کارت های پیش پرداخت تبدیل کنند که می تواند برای برداشت وجه نقد از دستگاه های خودپرداز یا درگاه های پرداخت استفاده شود.ارزهای دیجیتالی برخلاف پول فیات که از نظر قانونی توسط همه دولت ها مجاز است ، به عنوان ارزهای خودگردان عمل می کنند.

به عنوان مثال ، ارز دیجیتال (DGC) یک ارز الکترونیکی است که ارزش آن بر اساس قیمت شمش طلا تعیین می گردد. DCG با پشتوانه‌ی فیزیکی طلا و بر اساس شاخص های تورم به کاربر ارائه می شود ، اما از امنیت بیشتری برخوردار بوده و نگهداری آن نسبت به کالای فیزیکی راحت تر است.

 

معامله گران در سطح کلان، ماینرها، مشاوران تجارت های آنلاین و رمزنگاری و ارائه دهندگان دانش ارز دیجیتال و صرافان نیازمند داشتن یک وبسایت اختصاصی و حرفه ای برای خود هستند و این برای آنها یک ضرورت است. این افراد می توانند به کمک طراحی وب سایت صرافی دیجیتال کسب درآمد نمایند. اگرچه رمزارزها  چندین سال است که متولد شده اند؛ ولی در یکسال اخیر توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده اند. در حالی که بسیاری از افراد مایل به سرمایه گذاری، تجارت یا شروع به استخراج ارزهای دیجیتال می باشند، اما افرادی نیز علاقه مند به ارائه خدمات و دانش خود به دیگران هستند. بدین جهت تمام این اشخاص و یا شرکتهای فعال در این زمینه می توانند با برخورداری از یک وب سایت حرفه ای سرویس های خود را به عموم مردم ارائه دهند.

 

 

طراحی سایت صرافی





:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: